پژوهش هنر و فلسفهٔ هنر

پژوهش هنر و فلسفهٔ هنر

در این وبلاگ به معرفی هنرهای مختلف و اخبار هنر، و منابع رشته های هنر خواهیم پرداخت و درباره زیبایی‌شناسی و نظرات فیلسوفان در باب هنرآشنا خواهیم شد

به گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری به نقل ازfuturegenerationartprize.org، این مسابقه توسط PinchukArtCentre ، واقع در کیف ، اوکراین برگزار می شود.

جایزه هنری نسل آینده توسط بنیاد ویکتور پینچوک در سال ۲۰۰۹ تأسیس شده است ، یک جایزه دوسالانه جهانی هنر معاصر برای کشف، شناخت و پشتیبانی طولانی مدت از نسل آینده هنرمندان.
از کلیه هنرمندان ۱۸ تا ۳۵ ساله از هر نقطه جهان ، که در هر رسانه کار می کنند ، دعوت شده تا در این رقابت شرکت کنند.

کمیته انتخاب بسیار محترمی که توسط یک هیئت داوران برجسته بین المللی منصوب شده است ، هر درخواستی را بررسی می کند و ۲۰ هنرمند را برای لیست کوتاه نامزد می کند. به این هنرمندان مأموریت داده می شود تا در نمایشگاه هایی در PinchukArtCentre در کیف و دوسالانه ونیز ، آثار جدیدی را به نمایش بگذارند.

کلیه آثار هنری فارغ از دسته بندی یا رسانه ساخته شده واجد شرایط ارسال برای رقابت هستند.

برنامه ها از طریق اینترنت پذیرفته می شوند. ارسال باید شامل موارد زیر باشد:
– عکس پرتره شما ،
– CV (بیو ، نمایشگاه های شما) ،
– توضیحات و عکس ها یا فیلم های آثار شما (حداقل ۳ اثر برای بارگذاری نیاز دارید).

هزینه ثبت نام:
ورود به رقابت رایگان است.

جوایز
برنده جایزه اصلی ۱۰۰۰۰۰ دلار آمریکااست که بین ۶۰،۰۰۰ دلار جایزه نقدی و ۴۰،۰۰۰ دلار سرمایه گذاری روی آثار هنری تقسیم می شود.

۲۰،۰۰۰ دلار دیگر نیز به عنوان یک جایزه ویژه بین ۵ تا از هنرمندان به تشخیص هیئت داوران اهدا می شود  و در جهت حمایت از پروژه های هنرمندانیست که باعث توسعه فعالیت هنری آنها را می شود.

آخرین مهلت ثبت نام: ۲۰ مه ۲۰۲۰ ( ۳۱ اردیبهشت ۹۹ )

چه کسی می تواند شرکت کند:
این مسابقه برای کلیه هنرمندان از سراسر جهان آزاد است. شرکت کنندگان باید در زمان درخواست ، بین ۱۸ تا ۳۵ سال سن داشته باشند.

وب سایت مسابقه
برای اطلاعات بیشتر به https://futuregenerationartprize.org مراجعه کنید.

گروه نویسندگان