پژوهش هنر و فلسفهٔ هنر

پژوهش هنر و فلسفهٔ هنر

در این وبلاگ به معرفی هنرهای مختلف و اخبار هنر، و منابع رشته های هنر خواهیم پرداخت و درباره زیبایی‌شناسی و نظرات فیلسوفان در باب هنرآشنا خواهیم شد

به گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری به نقل از j-mediaarts.jp  بیست و چهارمین، دوره مسابقه هنرهای رسانه ای ژاپن توسط کمیته اجرایی جشنواره هنرهای رسانه ای ژاپن برگزار می شود.

۴ بخش وجود دارد:

بخش هنر – هنر تعاملی ، مدیا اینستالیشن ، آثار ویدئویی ، ویدئو اینستالیشن ، هنر گرافیک (از جمله عکس) ، هنر اینترنتی ، اجرای رسانه و غیره.

بخش سرگرمی – بازی ها (بازی های ویدئویی ، بازی های آنلاین و غیره) ، کارهای صوتی / تصویری ، تولیدات چندرسانه ای (از جمله فیلم های جلوه ویژه ، اجراها) ، محصولات (محصولاتی که از فناوری های رسانه ای ، دستگاه های تحقیق و توسعه و غیره استفاده می کنند) ، وب سایت ها ، برنامه ها ، و غیره.

بخش انیمیشن – فیلم های بلند انیمیشن ، فیلم کوتاه انیمیشن (از جمله تیتراژ ابتدا و انتهای فیلم ها و غیره) ، سریال های تلویزیونی متحرک ، فیلم ها برای پخش و غیره.

بخش مانگا – کمیکهایی که به صورت کتاب منتشر می شوند، کمیکهایی که در یک مجله منتشر می شوند (از جمله آثاری که هنوز هم در حال سریال شدن هستند) ، کمیک هایی که به صورت آنلاین منتشر می شوند (برای رایانه های شخصی یا دستگاه های تلفن همراه) ، کمیک های خود منتشر شده و غیره.

آثار باید بین ۵ اکتبر ۲۰۱۹ و ۴ سپتامبر ۲۰۲۰ به پایان رسیده یا منتشر شده باشند.

 

 

هزینه ثبت نام:

ورود آزاد است. مسابقه رایگان است.

جوایز:

برای هر بخش یک جایزه بزرگ ، جوایز عالی ، جایزه تأثیر اجتماعی ، جوایز چهره جدید و جوایز U-18 اهدا می شود.

جوایز بزرگ: ۱،۰۰۰،۰۰۰ ین ژاپنی

جایزه تعالی: ۵۰۰۰۰۰ ین ژاپنی

جایزه تأثیر اجتماعی: ۵۰۰،۰۰۰ ین ژاپنی

جایزه چهره جدید: ۳۰۰،۰۰۰ ین ژاپنی

جوایز U-18: گواهی

تاریخ شروع ثبت نام: ۱ ژوئیه سال ۲۰۲۰

تاریخ اتمام ثبت نام: ۴ سپتامبر ۲۰۲۰ ( ۱۲ شهریور ۹۹ )

شرکت در این مسابقه برای هنرمندان از سراسر جهان آزاد است.

وب سایت مسابقه:

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به https://j-mediaarts.jp/en/contest مراجعه کنید.

گروه نویسندگان